Menu

AVIA sponsoruje skoki narciarskie

Data publikacji: 05.02.18

image

W ostatni weekend, 3-4 lutego 2018 br., marka AVIA miała zaszczyt sponsorować konkurs skoków narciarskich w Willingen. To kolejny konkurs w ramach Pucharu Świata, który gościł markę AVIA; poprzedni miał miejsce 2 miesiące temu, w grudniu 2017 r. w Niżnym Tagile.

Marka AVIA od wielu lat sponsoruje skoki narciarskie m.in. dlatego, że stacje paliw AVIA działają w krajach, gdzie skoki narciarskie są bardzo popularne: Niemcy (840 stacji), Szwajcaria (600 stacji), Austria (106 stacji).

Pierwsze stacje AVIA pojawiły się w Polsce w 2017 r., a do końca 2020 r. ma być ich ponad 100. Zespół pracowników UNIMOT S.A., który odpowiada za rozwój marki AVIA w Polsce, jest dumny, że nasi zawodnicy podczas wybranych konkursów występują w koszulkach AVIA na skoczniach w całej Europie. Spółka nawiązała także współpracę z najbardziej popularnym serwisem internetowym, poświęconym skokom narciarskim w Polsce http://www.skijumping.pl, który promuje zarówno skoki, jak i markę AVIA.

Więcej zdjęć z konkursów wspieranych przez AVIA znaleźć można w na stronie  http://aviapolska.pl/skoki-narciarskie/

 

Na zdjęciu Kamil Stoch podczas swojego skoku w Willingen – luty 2018.

Polecamy również

Sieć AVIA powiększyła się o 4 stacje

Do franczyzowej sieci stacji paliw AVIA, którą w Polsce rozwija UNIMOT S.A., przystąpiło...

31 grudnia 2018

Zobacz więcej

AVIA pozyskała 5 nowych stacji

Kolejnych 5 stacji paliw przyłączyło się do franczyzowej sieci stacji paliw AVIA, rozwijanej w...

11 grudnia 2018

Zobacz więcej

Po III kwartale 2018 r. UNIMOT wychodzi na prostą

Grupa UNIMOT zakończyła III kwartał 2018 r. przychodami w wysokości 843 mln zł i wynikiem...

13 listopada 2018

Zobacz więcej