strona internetowa Spółki kolejny raz została zakwalifikowana do III etapu ogólnopolskiego konkursu Złota Strona Emitenta, organizowanego przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Celem konkursu jest promocja nowoczesnych trendów w zakresie komunikacji korporacyjnej online, ze szczególnym uwzględnieniem transparentności, funkcjonalności oraz estetyki serwisów relacji inwestorskich.
Od września 2018 r. w ramach I etapu oceniono 166 stron internetowych spółek giełdowych, biorąc pod uwagę kilkadziesiąt kryteriów z obszarów takich jak: komunikacja z inwestorem, zawartość informacyjna serwisu czy jego użyteczność. Do II etapu zakwalifikowano 39 spółek w klasyfikacji „Najlepszy serwis IR” oraz 36 w klasyfikacji „Lider komunikacji online”.
W drugim etapie, na podstawie ocen jury złożonego ze specjalistów m.in. z dziedzin grafiki, dziennikarstwa, technologii, ekonomii oraz relacji inwestorskich, wyłoniono po trzech finalistów w każdej kategorii, z wyjątkiem trzech kategorii, w których – z uwagi na wyrównany poziom – do finału przeszły po cztery spółki. Oceny w tym etapie były przyznawane w skali od 0 do 10 punktów, w ramach kompetencji poszczególnych jurorów.
Laureatów konkursu wyłoniła Kapituła Konkursu, złożona z przedstawicieli instytucji rynku kapitałowego. Partnerem XII edycji konkursu było netPR.pl. Szczegółowe informacje dotyczące zasad i przebiegu konkursu dostępne są na stronie internetowej www.zse.seg.org.pl.