Kontakt

PL
UNIMOT Aktualności AVIA wzmacnia się w marketingu

AVIA wzmacnia się w marketingu

21.10.2019
Kobieta o czarnych i długich włosach uśmiecha się, prezentując piękne brwi i usta. Ma oszałamiającą ekspresję twarzy, a stopniowe cięcie i przedłużone rzęsy dodają uroku jej urodzie.

Agnieszka Bobrukiewicz, która do tej pory odpowiadała za marketing marki stacji paliw BENZINA z Grupy Orlen w Czechach dołączyła do Grupy UNIMOT i objęła stanowisko Dyrektora Marketingu.

 

Od października 2019 obowiązki Dyrektora Marketingu w Grupie UNIMOT, która rozwija sieć stacji paliw AVIA, pełni Agnieszka Bobrukiewicz. Pani Agnieszka będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej marki AVIA w Polsce i na Ukrainie oraz wsparcie spółek z portfolio grupy UNIMOT.

Jednym z wyzwań stojących przed zespołem, którym będzie kierowała Agnieszka Bobrukiewicz, jest budowanie świadomości marki AVIA, wsparcie rozwoju koncepcji sklepów na stacjach AVIA w tym kącika kawowego, oferty gastronomicznej oraz produktów pod marką własną. Doświadczenie Pani Agnieszki będzie także wykorzystywane do zwiększenia przychodów dodatkowych z franczyzowej sieci stacji AVIA zarówno na rynku polskim jak i ukraińskim.

Agnieszka Bobrukiewicz ma ponad 12 letnie doświadczenie w retail marketingu, w tym ponad 7 lat w branży paliwowej na rynku czeskim, gdzie z ramienia Grupy Orlen rozwijała markę BENZINA pod którą działa największa sieć stacji paliw w Czechach.  Jej wieloletnie zaangażowanie w rozwój marki BENZINA zostało nagrodzone wieloma nagrodami w tym: za „Projekt roku 2017 w Grupie Orlen”.

”Bardzo się cieszymy, że Agnieszka Bobrukiewicz będzie współtworzyła markę AVIA. Jej innowacyjne podejście do marketingu, doświadczenie, pasja oraz ciągła chęć dalszego rozwoju, na pewno będą ogromnym atutem w procesie rozwijania naszej marki” – mówi Robert Nowek,  Koordynator marki AVIA na rynku Polskim i Ukraińskim.

Agnieszka Bobrukiewicz poza zaangażowaniem zawodowym charytatywnie uczestniczy w mentorskim w programie akceleracyjnym: „Biznes w kobiecych rękach”, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem z innymi kobietami i wspiera je w założeniu własnej działalności biznesowej.

Zobacz  również

Grupa Unimot opublikowała wyniki za III kwartał 2025 r.
Unimot S.A. opublikował szacunkowe wyniki za III kwartał 2025 r.
AVIA Solar zrealizuje instalacje fotowoltaiczne dla sieci DINO Polska w 120 lokalizacjach