Kontakt

PL
UNIMOT Aktualności AVIA dołącza do projektu Atelier Wartości i wprowadza dyżurne apteczki pierwszej pomocy dla psów i kotów na wybranych stacjach paliw

AVIA dołącza do projektu Atelier Wartości i wprowadza dyżurne apteczki pierwszej pomocy dla psów i kotów na wybranych stacjach paliw

18.06.2025

AVIA, marka zarządzana w Polsce przez Grupę Unimot, jako pierwsza sieć stacji paliw w kraju dołącza do projektu #ZNapędemNa4Łapy, wprowadzając bezpłatnie, specjalistyczne apteczki pierwszej pomocy dla psów i kotów „Pet Care on the Go”. Nowa inicjatywa pojawiła się na wybranych stacjach zlokalizowanych przy trasach szybkiego ruchu, odpowiadając na potrzeby podróżnych, którzy coraz częściej przemieszczają się wspólnie ze swoimi pupilami.

Apteczki dostępne są na stacjach AVIA w Nidzicy, Łozinie, Trzebini, Odolionie i Maliszewie. Zawierają one m.in. środek do dezynfekcji ran oraz drobnych skaleczeń przeznaczony dla psów i kotów, opatrunek żelowy, kleszczołapki oraz inne niezbędne elementy do szybkiej reakcji przed wizytą u weterynarza. Punkty objęte programem zlokalizowane są przy trasach szybkiego ruchu, gdzie dostęp do pomocy weterynaryjnej bywa ograniczony.

Inicjatywa jest częścią ogólnopolskiego projektu #ZNapędemNa4Łapy, którego pomysłodawcą i realizatorem jest  Atelier Wartości – podmiot ekonomii społecznej z Małopolski.

Od początku budowaliśmy #ZNapędemNa4Łapy jako projekt odpowiedzialności wobec zwierząt – mówi Beatrycze Bem, współzałożycielka Atelier Wartości. – Cieszymy się, że AVIA jako pierwsza sieć stacji paliw rozumie tę potrzebę i dołącza do grona partnerów. To nie tylko wsparcie w trasie – to symbol troski i nowy standard w podróżowaniu.

AVIA z entuzjazmem dołączyła do projektu, dostrzegając w nim naturalne przedłużenie swojego podejścia do odpowiedzialnego podróżowania. Rozwaga i bezpieczeństwo to wartości głęboko zakorzenione w tożsamości marki. Uosabia je Berni – sympatyczny bernardyn, który reprezentuje sieć w jej działaniach marketingowych. Ambasador nie tylko buduje emocjonalną więź z marką, ale również zachęca klientów do odpowiedzialnego i bezpiecznego podróżowania w rodzinnym gronie oraz pełni rolę edukatora w tym zakresie.

- Cieszymy się, że możemy wspierać projekt #ZNapędemNa4Łapy i wyznaczać nowe standardy odpowiedzialnego podróżowania. Dzięki apteczkom „Pet Care on the Go” opiekunowie mogą szybko reagować w nagłych sytuacjach i zadbać o zdrowie swoich pupili jeszcze zanim dotrą do weterynarza. Ta inicjatywa idealnie wpisuje się w wartości marki AVIA, które uosabia Berni – nasz psi brandhero, przypominający, jak ważne jest bezpieczeństwo i troska podczas każdej wspólnej wyprawy – mówi Karolina Sikorska, dyrektor ds. marketingu w Grupie Unimot, zarządzającej AVIA w Polsce.

Inicjatywa ta to krok w kierunku zwiększania komfortu i bezpieczeństwa podróżujących ze zwierzętami. Dzięki takim rozwiązaniom AVIA potwierdza swoje zaangażowanie w tworzenie przestrzeni przyjaznej zarówno kierowcom, jak i ich czworonożnym towarzyszom.

Zobacz  również

Podwójny sukces Grupy UNIMOT w „Rankingu ESG. Odpowiedzialne Zarządzanie”
UNIMOT przeprowadził Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy