Menu

Od zbiornikowca po bak w samochodzie – szkolenia specjalistów w UNIMOT S.A.

Data publikacji: 18.04.16

image

Jak kontrolować jakość paliw, odróżnić olej napędowy wysokiej jakości od „chrzczonego” i jaką drogę pokonuje paliwo od producenta do zbiornika w samochodzie – tego w specjalistycznym laboratorium uczyli się pracownicy UNIMOT S.A.

Dwudniowe, intensywne szkolenia pracowników UNIMOT S.A., przeprowadzone 7-8 kwietnia w Gdyni, obejmujące wykłady, ale też specjalistyczne zajęcia laboratoryjne, dotyczyły rynku paliw płynnych w Polsce, a w szczególności oleju napędowego (ON).

 Inwestujemy w naszych pracowników, bo to ważna cześć naszej strategii rozwoju, ale też istotny element przewagi konkurencyjnej na rynku. Jesteśmy przekonani, że kompetencje, wiedza i profesjonalizm to wyróżnik naszej firmy i dlatego nasi pracownicy muszą mieć wiedzę stawiającą ich wśród ekspertów, znawców rynku – powiedział prezes UNIMOT S.A. Robert Brzozowski.  

Specjaliści z UNIMOT S.A. podczas szkoleń poznali dokładnie rynek paliw płynnych w Polsce (produkcja, import, konsumpcja), poszerzyli wiedzę w zakresie funkcjonowania systemu kontroli jakości paliw (wymagania prawne, zabezpieczenia stacji paliw) oraz otrzymali kompleksowe informacje dotyczące właściwości paliw płynnych, ze szczególnym uwzględnieniem ON (interpretacja wybranych parametrów fizyko-chemicznych, wpływ dodatków do paliw na własności użytkowe paliw silnikowych). Była to również okazja do wymiany wzajemnych doświadczeń specjalistów z UNIMOT i dyskusji na temat aktualnej sytuacji na rynku paliw płynnych w Polsce. Szkolenie dla pracowników UNIMOT, połączone z panelem laboratoryjnym, przeprowadziła renomowana firma BMS (Saybolt Poland).

Prezes UNIMOT zwrócił uwagę, że olej napędowy stanowi w ponad 50% przychodów spółki i jest kluczowym produktem w ofercie firmy. Spółka zwiększyła ilość baz paliowych, przez które sprzedaje ON, rozszerzając zasadniczo geograficzny zasięg swojej działalności. UNIMOT S.A. rozbudowuje dział handlowy, inwestując mocno w jego szkolenie. – Jakość obsługi naszych klientów i jakość oferowanego przez nas produktu, jest priorytetem – podkreślił Robert Brzozowski, prezes UNIMOT S.A.

– Jest to wiedza, która wiąże się z naszą codzienną pracą. Klienci pytają o wiele zagadnień i im więcej wiemy na temat oleju napędowego, tym lepiej jesteśmy w stanie zaspokoić ich potrzeby. Szczególnie cenna dla naszych handlowców była część szkolenia, która odbyła się w warunkach laboratoryjnych, przy użyciu specjalistycznego sprzętu pomiarowo-analitycznego. Badaliśmy parametry ON, jego jakość, wytrzymałość, trwałość, odporność na niskie temperatury i działanie na silniki. To ważne doświadczenie z pewnością zaprocentuje w kontaktach z naszymi kontrahentami” skomentowali szkolenia kierownicy handlowi UNIMOT: Dorota Kierznikowicz i Michał Piętka.

Polecamy również

Grupa Unimot opublikowała strategię na lata 2024-2028

Grupa Unimot opublikowała swoją strategię biznesową, w której przedstawiła plany rozwojowe w...

24 kwietnia 2024

Zobacz więcej

Grupa Unimot opublikowała wyniki za 2023 r.

Grupa Unimot opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe i operacyjne za cały 2023 rok....

24 kwietnia 2024

Zobacz więcej

Spotkanie z Zarządem 24 kwietnia 2024 r.

Zapraszamy Państwa na konferencję z udziałem Zarządu, której tematem będą wyniki Grupy...

19 kwietnia 2024

Zobacz więcej