O Grupie

Od zbiornikowca po bak w samochodzie – szkolenia specjalistów w UNIMOT S.A.

Data publikacji: 18.04.16

image

Jak kontrolować jakość paliw, odróżnić olej napędowy wysokiej jakości od „chrzczonego” i jaką drogę pokonuje paliwo od producenta do zbiornika w samochodzie – tego w specjalistycznym laboratorium uczyli się pracownicy UNIMOT S.A.

Dwudniowe, intensywne szkolenia pracowników UNIMOT S.A., przeprowadzone 7-8 kwietnia w Gdyni, obejmujące wykłady, ale też specjalistyczne zajęcia laboratoryjne, dotyczyły rynku paliw płynnych w Polsce, a w szczególności oleju napędowego (ON).

 Inwestujemy w naszych pracowników, bo to ważna cześć naszej strategii rozwoju, ale też istotny element przewagi konkurencyjnej na rynku. Jesteśmy przekonani, że kompetencje, wiedza i profesjonalizm to wyróżnik naszej firmy i dlatego nasi pracownicy muszą mieć wiedzę stawiającą ich wśród ekspertów, znawców rynku – powiedział prezes UNIMOT S.A. Robert Brzozowski.  

Specjaliści z UNIMOT S.A. podczas szkoleń poznali dokładnie rynek paliw płynnych w Polsce (produkcja, import, konsumpcja), poszerzyli wiedzę w zakresie funkcjonowania systemu kontroli jakości paliw (wymagania prawne, zabezpieczenia stacji paliw) oraz otrzymali kompleksowe informacje dotyczące właściwości paliw płynnych, ze szczególnym uwzględnieniem ON (interpretacja wybranych parametrów fizyko-chemicznych, wpływ dodatków do paliw na własności użytkowe paliw silnikowych). Była to również okazja do wymiany wzajemnych doświadczeń specjalistów z UNIMOT i dyskusji na temat aktualnej sytuacji na rynku paliw płynnych w Polsce. Szkolenie dla pracowników UNIMOT, połączone z panelem laboratoryjnym, przeprowadziła renomowana firma BMS (Saybolt Poland).

Prezes UNIMOT zwrócił uwagę, że olej napędowy stanowi w ponad 50% przychodów spółki i jest kluczowym produktem w ofercie firmy. Spółka zwiększyła ilość baz paliowych, przez które sprzedaje ON, rozszerzając zasadniczo geograficzny zasięg swojej działalności. UNIMOT S.A. rozbudowuje dział handlowy, inwestując mocno w jego szkolenie. – Jakość obsługi naszych klientów i jakość oferowanego przez nas produktu, jest priorytetem – podkreślił Robert Brzozowski, prezes UNIMOT S.A.

– Jest to wiedza, która wiąże się z naszą codzienną pracą. Klienci pytają o wiele zagadnień i im więcej wiemy na temat oleju napędowego, tym lepiej jesteśmy w stanie zaspokoić ich potrzeby. Szczególnie cenna dla naszych handlowców była część szkolenia, która odbyła się w warunkach laboratoryjnych, przy użyciu specjalistycznego sprzętu pomiarowo-analitycznego. Badaliśmy parametry ON, jego jakość, wytrzymałość, trwałość, odporność na niskie temperatury i działanie na silniki. To ważne doświadczenie z pewnością zaprocentuje w kontaktach z naszymi kontrahentami” skomentowali szkolenia kierownicy handlowi UNIMOT: Dorota Kierznikowicz i Michał Piętka.

Polecamy również

Grupa Unimot sponsorem 43 edycji kultowego Rajdu Polskie Safari

Grupa Unimot, niezależna grupa multienergetyczna, po raz kolejny została sponsorem renomowanego...

26 lipca 2024

Zobacz więcej

AVIA GO: rusza aplikacja mobilna sieci stacji paliw AVIA w Polsce

UNIMOT, multienergetyczna grupa kapitałowa zarządzająca siecią stacji AVIA w Polsce,...

2 lipca 2024

Zobacz więcej