Menu

AVIA pierwszą siecią stacji paliw w ofercie lokalizacyjnej ŠKODA AUTO w Polsce

Data publikacji: 07.12.21

image

Sieć stacji AVIA, zarządzana przez Grupę Unimot, stawia na innowacje i rozpoczyna współpracę z silnym partnerem biznesowym – ŠKODA AUTO. Od grudnia tego roku kierowcy ŠKODY mogą korzystać z atrakcyjnych ofert lokalizacyjnych dostępnych w tej sieci stacji. AVIA jest pierwszą siecią stacji paliw w Polsce, która dołączyła do programu ŠKODA.

Oferta opracowana we współpracy z AVIA dostosowana jest do codziennych zwyczajów kierowców, aktualnej lokalizacji pojazdu oraz warunków panujących na drodze. Na przykład tuż przed koniecznym przystankiem na tankowanie, system info-rozrywkowy pokaże kierowcy najbliższe stacje paliw AVIA, a także dostępne na niej zniżki i promocje.

Wysoka jakość produktu, przystępne ceny oraz nieustanny rozwój i nowe technologie są wpisane w DNA marki AVIA. ŠKODA Marketplace Oferty to innowacyjny kanał dotarcia do kierowców, dzięki któremu podnosimy wartość marki i generujemy ruch na stacjach. Aplikacja działa w systemie informacyjno-rozrywkowym pojazdu, powiadamiając kierowców ŠKODY o specjalnych okazjach oraz promocjach dostępnych na stacjach AVIA – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu Grupy UNIMOT, która rozwija w Polsce sieć stacji AVIA.

System info-rozrywkowy informuje kierowcę o ofertach specjalnych dostępnych na naszej najbliższej stacji. Ofertę taką można przyjąć na komputerze pokładowym pojazdu, a system nawigacyjny prowadzi kierowcę do danej lokalizacji. Następnie podczas płatności obsługa stacji skanuje otrzymany przez kierowcę kod, a zniżka jest odejmowana od rachunku – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.

Sieć stacji AVIA zarządzana przez Grupę Unimot jest pierwszym w Polsce partnerem ŠKODA AUTO z branży paliwowej. Na stacjach AVIA kierowcy ŠKODY będą mogli okazać ważne kody z voucherów i korzystać ze zniżek, na przykład na kawę.

Nasz nowy zestaw ofert opartych na lokalizacji opracowaliśmy samodzielnie. Jest to imponujące świadectwo innowacyjnych usług łączności, które już teraz jesteśmy w stanie zaoferować klientom, w pełni wykorzystując i łącząc nasze aktualne technologie – mówi Sebastian Lasek, kierownik ds. łączności ŠKODA AUTO.

Aplikacja z ofertą AVIA dostępna jest w najnowszych systemach info-rozrywkowych, zainstalowanych w modelach: SCALA, KAMIQ, SUPERB, KAROQ i KODIAQ. Wkrótce dostępność zostanie rozszerzona na inne modele: OCTAVIA i FABIA. Przed skorzystaniem z usługi klient musi aktywować ŠKODA Connect i zarejestrować się w aplikacji ŠKODA „Marketplace Oferty”. Po aktywowaniu aplikacji ŠKODA „Marketplace Oferty” program przeanalizuje zachowania kierowcy, wybierane przez niego trasy i codzienne czynności, przez okres od jednego do dwóch tygodni, aby następnie tworzyć spersonalizowane oferty w oparciu o jego przyzwyczajenia, sytuację na drodze, porę roku, a także pogodę. Do tego czasu użytkownik będzie otrzymywał ogólne oferty. Kierowcy mają również możliwość samodzielnego przeszukiwania ofert dostępnych w systemie.

Polecamy również

AVIA Solar sponsorem tytularnym drużyny siatkarskiej AVIA Solar Sędziszów Małopolski

AVIA Solar, zarządzana przez Grupę Unimot, została sponsorem tytularnym drużyny siatkarskiej...

29 września 2023

Zobacz więcej

Oświadczenie Unimot S.A. w sprawie dywersyfikacji działalności i rozszerzania łańcucha wartości

Oświadczenie Kluczowym celem strategicznym Grupy Unimot jest dywersyfikacja działalności i...

26 września 2023

Zobacz więcej

Pierwszy marketowy format SPAR na stacji paliw AVIA

Grupa Unimot we wrześniu otworzyła stację paliw AVIA w Wysogotowie pod Poznaniem z supermarketem...

20 września 2023

Zobacz więcej