Menu

AVIA pierwszą siecią stacji paliw w ofercie lokalizacyjnej ŠKODA AUTO w Polsce

Data publikacji: 07.12.21

image

Sieć stacji AVIA, zarządzana przez Grupę Unimot, stawia na innowacje i rozpoczyna współpracę z silnym partnerem biznesowym – ŠKODA AUTO. Od grudnia tego roku kierowcy ŠKODY mogą korzystać z atrakcyjnych ofert lokalizacyjnych dostępnych w tej sieci stacji. AVIA jest pierwszą siecią stacji paliw w Polsce, która dołączyła do programu ŠKODA.

Oferta opracowana we współpracy z AVIA dostosowana jest do codziennych zwyczajów kierowców, aktualnej lokalizacji pojazdu oraz warunków panujących na drodze. Na przykład tuż przed koniecznym przystankiem na tankowanie, system info-rozrywkowy pokaże kierowcy najbliższe stacje paliw AVIA, a także dostępne na niej zniżki i promocje.

Wysoka jakość produktu, przystępne ceny oraz nieustanny rozwój i nowe technologie są wpisane w DNA marki AVIA. ŠKODA Marketplace Oferty to innowacyjny kanał dotarcia do kierowców, dzięki któremu podnosimy wartość marki i generujemy ruch na stacjach. Aplikacja działa w systemie informacyjno-rozrywkowym pojazdu, powiadamiając kierowców ŠKODY o specjalnych okazjach oraz promocjach dostępnych na stacjach AVIA – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu Grupy UNIMOT, która rozwija w Polsce sieć stacji AVIA.

System info-rozrywkowy informuje kierowcę o ofertach specjalnych dostępnych na naszej najbliższej stacji. Ofertę taką można przyjąć na komputerze pokładowym pojazdu, a system nawigacyjny prowadzi kierowcę do danej lokalizacji. Następnie podczas płatności obsługa stacji skanuje otrzymany przez kierowcę kod, a zniżka jest odejmowana od rachunku – dodaje Agnieszka Bobrukiewicz.

Sieć stacji AVIA zarządzana przez Grupę Unimot jest pierwszym w Polsce partnerem ŠKODA AUTO z branży paliwowej. Na stacjach AVIA kierowcy ŠKODY będą mogli okazać ważne kody z voucherów i korzystać ze zniżek, na przykład na kawę.

Nasz nowy zestaw ofert opartych na lokalizacji opracowaliśmy samodzielnie. Jest to imponujące świadectwo innowacyjnych usług łączności, które już teraz jesteśmy w stanie zaoferować klientom, w pełni wykorzystując i łącząc nasze aktualne technologie – mówi Sebastian Lasek, kierownik ds. łączności ŠKODA AUTO.

Aplikacja z ofertą AVIA dostępna jest w najnowszych systemach info-rozrywkowych, zainstalowanych w modelach: SCALA, KAMIQ, SUPERB, KAROQ i KODIAQ. Wkrótce dostępność zostanie rozszerzona na inne modele: OCTAVIA i FABIA. Przed skorzystaniem z usługi klient musi aktywować ŠKODA Connect i zarejestrować się w aplikacji ŠKODA „Marketplace Oferty”. Po aktywowaniu aplikacji ŠKODA „Marketplace Oferty” program przeanalizuje zachowania kierowcy, wybierane przez niego trasy i codzienne czynności, przez okres od jednego do dwóch tygodni, aby następnie tworzyć spersonalizowane oferty w oparciu o jego przyzwyczajenia, sytuację na drodze, porę roku, a także pogodę. Do tego czasu użytkownik będzie otrzymywał ogólne oferty. Kierowcy mają również możliwość samodzielnego przeszukiwania ofert dostępnych w systemie.

Polecamy również

Grupa Unimot opublikowała strategię na lata 2024-2028

Grupa Unimot opublikowała swoją strategię biznesową, w której przedstawiła plany rozwojowe w...

24 kwietnia 2024

Zobacz więcej

Grupa Unimot opublikowała wyniki za 2023 r.

Grupa Unimot opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe i operacyjne za cały 2023 rok....

24 kwietnia 2024

Zobacz więcej

Spotkanie z Zarządem 24 kwietnia 2024 r.

Zapraszamy Państwa na konferencję z udziałem Zarządu, której tematem będą wyniki Grupy...

19 kwietnia 2024

Zobacz więcej